Kurs

Nu går matte och jag på kurs hos Tirsta Hundsupport. Våran "fröken" heter Carita och är toppen!
Det är kanonkul att nosa och leta. Och jag tycker matte verkar jättenöjd med det jag gör.
Matte säger hela tiden "bra" och "duktig".


Här letar jag efter en burk med te! Och jag hittar den!


Det är såååå spännande!

Det är inte bara jag som går på kursen! Här kommer några av mina kurskompisar.
Tyvärr så blev det inte bilder på alla, men det kommer snar!


Kiara

      
Kiara


           
Hex

Platon och Argus kommer det bilder på senare! Matte måste fota först!

               

Kommentarer
Postat av: Annica och Kiara

Hej vad roligt att ni har en blogg får jag länka till den från min sida? Fina bilder på oss alla =)



Mvh Annica och Kiara

2009-04-07 @ 09:14:52
URL: http://www.kymkiara.zoomin.se
Postat av: cilia

haha, tjockis!

nejdå, men duktig vovve!

2009-04-09 @ 15:13:18
Postat av: Rova

Grrrrrrr.....jag ska bita dig i benet!!!!!!!!!

2009-04-09 @ 15:14:48
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Hejsan!

Vill bara önska dig Glad Påsk, och hoppas du får en trevlig helg!

allt väl ?

Kram

2009-04-09 @ 15:18:57
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Anna

Inget nytt?

2009-05-01 @ 00:19:38
Postat av: Annica och Kiara

Hej på er!



Trötta efter kvällens bravader?

Vad hon är duktig söta Rova, hon verkar ha otroligt lätt för att lära sig.

Och du tack för bilderna på Kiara, skall snart lägga ut dom på min sida

Ses på måndag // Annica och Kiara

2009-05-07 @ 00:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0